Coduri eroare OBD 2 P00xx - motor și cutie de viteze

Sunt dedicate:

  • sistemului de alimentare cu combustibil
  • sistemului de control al aerului de admisie
  • sistemelor auxiliare de reducere a emisiilor poluante
Cod Descriere Locație
P0000 rezervat ISO/SAE -
P0001 Circuitul de control al debitului de combustibil – circuit deschis -
P0002 Circuitul de control al debitului de combustibil – semnal în afara limitelor -
P0003 Circuitul de control al debitului de combustibil – semnal sub limita minimă -
P0004 Circuitul de control al debitului de combustibil – semnal peste limita maximă -
P0005 Circuitul de control al supapei de blocare a debitului de combustibil 'A' – circuit deschis -
P0006 Circuitul de control al supapei de blocare a debitului de combustibil 'A' – semnal sub limita minimă -
P0007 Circuitul de control al supapei de blocare a debitului de combustibil 'A' – semnal peste limita maximă -
P0008 Performanța sistemului de detecție a poziției motorului (arborelui cotit) Banc 1
P0009 Performanța sistemului de detecție a poziției motorului (arborelui cotit) Banc 2
P000A Sistemul de detecție al poziției arborelui cu came 'A' – răspuns lent Banc 1
P000B Sistemul de detecție al poziției arborelui cu came 'B' – răspuns lent Banc 1
P000C Sistemul de detecție al poziției arborelui cu came 'A' – răspuns lent Banc 2
P000D Sistemul de detecție al poziției arborelui cu came 'B' – răspuns lent Banc 2
P000E rezervat ISO/SAE -
P000F rezervat ISO/SAE -
P0010 Circuitul actuatorului de poziționare al arborelui cu came 'A' – circuit deschis Banc 1
P0011 Poziția arborelui cu came 'A' – avans prea mare al fazei sau performanța sistemului în afara limitelor Banc 1
P0012 Poziția arborelui cu came 'A' – avans prea mic al fazei Banc 1
P0013 Circuitul actuatorului de poziționare al arborelui cu came 'B' – circuit deschis Banc 1
P0014 Poziția arborelui cu came 'B' – avans prea mare al fazei sau performanța sistemului în afara limitelor Banc 1
P0015 Poziția arborelui cu came 'B' – avans prea mic al fazei Banc 1
P0016 Corelare incorectă între poziția arborelui cotit și poziția arborelui cu came Banc 1 Senzor A
P0017 Corelare incorectă între poziția arborelui cotit și poziția arborelui cu came Banc 1 Senzor B
P0018 Corelare incorectă între poziția arborelui cotit și poziția arborelui cu came Banc 2 Senzor A
P0019 Corelare incorectă între poziția arborelui cotit și poziția arborelui cu came Banc 2 Senzor B
P0020 Circuitul actuatorului de poziționare al arborelui cu came 'A' – circuit deschis Banc 2
P0021 Poziția arborelui cu came 'A' – avans prea mare al fazei sau performanța sistemului în afara limitelor Banc 2
P0022 Poziția arborelui cu came 'A' – avans prea mic al fazei Banc 2
P0023 Circuitul actuatorului de poziționare al arborelui cu came 'B' – circuit deschis Banc 2
P0024 Poziția arborelui cu came 'B' – avans prea mare al fazei sau performanța sistemului în afara limitelor Banc 2
P0025 Poziția arborelui cu came 'B' – avans prea mic al fazei Banc 2
P0026 Circuitul solenoidului de control a supapei de admisie – semnal în afara limitelor Banc 1
P0027 Circuitul solenoidului de control a supapei de evacuare – semnal în afara limitelor Banc 1
P0028 Circuitul solenoidului de control a supapei de admisie – semnal în afara limitelor Banc 2
P0029 Circuitul solenoidului de control a supapei de evacuare – semnal în afara limitelor Banc 2
P0030 Circuitul de control al rezistenței de încălzire a sondei lambda Banc 1 Senzor 1
P0031 Circuitul de control al rezistenței de încălzire a sondei lambda – semnal sub limita minimă Banc 1 Senzor 1
P0032 Circuitul de control al rezistenței de încălzire a sondei lambda – semnal peste limita maximă Banc 1 Senzor 1
P0033 Turbocompresor/compresor mecanic – circuitul de control la supapei de descărcare aer comprimat (blow off, pop off) -
P0034 Turbocompresor/compresor mecanic – circuitul de control la supapei de descărcare aer comprimat (blow off, pop off) – semnal sub limita minimă -
P0035 Turbocompresor/compresor mecanic – circuitul de control la supapei de descărcare aer comprimat (blow off, pop off) – semnal peste limita maximă -
P0036 Circuitul de control al rezistenței de încălzire a sondei lambda Banc 1 Senzor 2
P0037 Circuitul de control al rezistenței de încălzire a sondei lambda – semnal sub limita minimă Banc 1 Senzor 2
P0038 Circuitul de control al rezistenței de încălzire a sondei lambda – semnal peste limita maximă Banc 1 Senzor 2
P0039 Turbocompresor/compresor mecanic – circuitul de control la supapei de descărcare aer comprimat (blow off, pop off) – semnal în afara limitelor -
P0040 Semnale sonde lambda schimbate între ele – Senzor 1 Banc 1 cu Senzor 1 Banc 2 -
P0041 Semnale sonde lambda schimbate între ele – Senzor 2 Banc 1 cu Senzor 2 Banc 2 -
P0042 Circuitul de control al rezistenței de încălzire a sondei lambda Banc 1 Senzor 3
P0043 Circuitul de control al rezistenței de încălzire a sondei lambda – semnal sub limita minimă Banc 1 Senzor 3
P0044 Circuitul de control al rezistenței de încălzire a sondei lambda – semnal peste limita maximă Banc 1 Senzor 3

P0045 Turbocompresor/compresor mecanic – solenoidul de control 'A' a presiunii aerului comprimat – circuit deschis -
P0046 Turbocompresor/compresor mecanic – solenoidul de control 'A' a presiunii aerului comprimat – semnal în afara limitelor -
P0047 Turbocompresor/compresor mecanic – solenoidul de control 'A' a presiunii aerului comprimat – semnal sub limita minimă -
P0048 Turbocompresor/compresor mecanic – solenoidul de control 'A' a presiunii aerului comprimat – semnal peste limita maximă -
P0049 Turbocompresor/compresor mecanic – turația turbinei peste limite -
P004A Turbocompresor/compresor mecanic – solenoidul de control 'B' a presiunii aerului comprimat – circuit deschis -
P004B Turbocompresor/compresor mecanic – solenoidul de control 'B' a presiunii aerului comprimat – semnal în afara limitelor -
P004C Turbocompresor/compresor mecanic – solenoidul de control 'B' a presiunii aerului comprimat – semnal sub limita minimă -
P004D Turbocompresor/compresor mecanic – solenoidul de control 'B' a presiunii aerului comprimat – semnal peste limita maximă -
P004E Turbocompresor/compresor mecanic – solenoidul de control 'A' a presiunii aerului comprimat – semnal discontinuu/incoerent -
P004F Turbocompresor/compresor mecanic – solenoidul de control 'B' a presiunii aerului comprimat – semnal discontinuu/incoerent -
P0050 Circuitul de control al rezistenței de încălzire a sondei lambda Banc 2 Senzor 1
P0051 Circuitul de control al rezistenței de încălzire a sondei lambda – semnal sub limita minimă Banc 2 Senzor 1
P0052 Circuitul de control al rezistenței de încălzire a sondei lambda – semnal peste limita maximă Banc 2 Senzor 1
P0053 Rezistența de încălzire a sondei lambda Banc 1 Senzor 1
P0054 Rezistența de încălzire a sondei lambda Banc 1 Senzor 2
P0055 Rezistența de încălzire a sondei lambda Banc 1 Senzor 3
P0056 Circuitul de control al rezistenței de încălzire a sondei lambda Banc 2 Senzor 2
P0057 Circuitul de control al rezistenței de încălzire a sondei lambda – semnal sub limita minimă Banc 2 Senzor 2
P0058 Circuitul de control al rezistenței de încălzire a sondei lambda – semnal peste limita maximă Banc 2 Senzor 2
P0059 Rezistența de încălzire a sondei lambda Banc 2 Senzor 1
P0060 Rezistența de încălzire a sondei lambda Banc 2 Senzor 2
P0061 Rezistența de încălzire a sondei lambda Banc 2 Senzor 3
P0062 Circuitul de control al rezistenței de încălzire a sondei lambda Banc 2 Senzor 3
P0063 Circuitul de control al rezistenței de încălzire a sondei lambda – semnal sub limita minimă Banc 2 Senzor 3
P0064 Circuitul de control al rezistenței de încălzire a sondei lambda – semnal peste limita maximă Banc 2 Senzor 3
P0065 Circuitul de control al injectorului de aer secundar – semnal în afara limitelor -
P0066 Circuitul de control al injectorului de aer secundar – semnal sub limita minimă -
P0067 Circuitul de control al injectorului de aer secundar – semnal peste limita maximă -
P0068 Incorelare între semnalul senzorului presiune (MAP)/masă (MAF) aer admisie și poziția clapetei obturatoare -
P0069 Incorelare între semnalul senzorului presiune aer admisie (MAP) și senzor barometric (BARO) -
P006A Incorelare între semnalele senzorilor de presiune aer admisie (MAP) și masă aer admisie (MAF) -
P006B Incorelare între semnalele senzorilor de presiune aer admisie (MAP) și presiune aer evacuare -
P006C Incorelare între semnalele senzorilor de presiune aer admisie (MAP) și presiune aer supraalimentare -
P006D Incorelare între semnalele senzorilor barometric (BARO) și presiune aer supraalimentare -
P006E rezervat ISO/SAE -
P006F rezervat ISO/SAE -
P0070 Circuitul senzorului de temperatură aer atmosferic -
P0071 Circuitul senzorului de temperatură aer atmosferic – semnal în afara limitelor -
P0072 Circuitul senzorului de temperatură aer atmosferic – semnal sub limita minimă -
P0073 Circuitul senzorului de temperatură aer atmosferic – semnal peste limita maximă -
P0074 Circuitul senzorului de temperatură aer atmosferic – semnal discontinuu/incoerent -

P0075 Circuitul solenoidului de control al supapei de admisie Banc 1
P0076 Circuitul solenoidului de control al supapei de admisie – semnal sub limita minimă Banc 1
P0077 Circuitul solenoidului de control al supapei de admisie – semnal peste limita maximă Banc 1
P0078 Circuitul solenoidului de control al supapei de evacuare Banc 1
P0079 Circuitul solenoidului de control al supapei de evacuare – semnal sub limita minimă Banc 1
P0080 Circuitul solenoidului de control al supapei de evacuare – semnal peste limita maximă Banc 1
P0081 Circuitul solenoidului de control al supapei de admisie Banc 2
P0082 Circuitul solenoidului de control al supapei de admisie – semnal sub limita minimă Banc 2
P0083 Circuitul solenoidului de control al supapei de admisie – semnal peste limita maximă Banc 2
P0084 Circuitul solenoidului de control al supapei de evacuare Banc 2
P0085 Circuitul solenoidului de control al supapei de evacuare – semnal sub limita minimă Banc 2
P0086 Circuitul solenoidului de control al supapei de evacuare – semnal peste limita maximă Banc 2
P0087 Rampă/circuit combustibil – presiune prea mică -
P0088 Rampă/circuit combustibil – presiune prea mare -
P0089 Performanța regulatorului de presiune a combustibilului 1 -
P0090 Circuitul de control al regulatorului de presiune a combustibilului 1 -
P0091 Circuitul de control al regulatorului de presiune a combustibilului 1 – semnal sub limita minimă -
P0092 Circuitul de control al regulatorului de presiune a combustibilului 1 – semnal peste limita maximă -
P0093 Scurgere detectată în sistemul de alimentare cu combustibil – scurgere mare -
P0094 Scurgere detectată în sistemul de alimentare cu combustibil – scurgere mică -
P0095 Circuitul senzorului de temperatură aer admisie 2 (IAT) -
P0096 Circuitul senzorului de temperatură aer admisie 2 (IAT) – semnal în afara limitelor -
P0097 Circuitul senzorului de temperatură aer admisie 2 (IAT) – semnal sub limita minimă -
P0098 Circuitul senzorului de temperatură aer admisie 2 (IAT) – semnal peste limita maximă -
P0099 Circuitul senzorului de temperatură aer admisie 2 (IAT) – semnal discontinuu/incoerent -
P009A Incorelare între semnalele senzorilor temperatură aer admisie și temperatură aer atmosferic -

Observație: Codurile de eroare OBD 2 se aplică tuturor automobilelor: Acura, Alfa Romeo, Aston Martin, Audi, Bentley, BMW, Bugatti, Buick, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Daewoo, Daihatsu, Dodge, Ferrari, Fiat, Ford, GM, Honda, Hummer, Hyundai, Infiniti, Isuzu, Iveco, Jaguar, Jeep, Kia, Lada, Lamborghini, Lancia, Land Rover, Lexus, Lincoln, Lotus, Maserati, Mazda, Mercedes, MG, Mini, Mitsubishi, Morgan, Nissan, Opel, Peugeot, Pontiac, Porsche, Proton, Renault, Rover, Saab, Saturn, Seat, Skoda, Smart, Ssangyong, Subaru, Suzuki, Toyota, Vauxhall, Volkswagen (VW), Volvo.

Pentru a comenta articolul trebuie să vă înregistrați!

Comentarii

Login

Logo motorul anului